Monday, October 13, 2008

Destinasiku: Pulau Pinang 3

Day 3 - 12 OCTOBER - Last Day
Location: Taman Negara Pulau Pinang

Trekking ke Pantai Kerachut mengambil masa 2 jam

Jambatan Tasik Meromiktik


Posing sebelum balik


Pantai Kerachut



Jeti Pantai Kerachut


Suasana Malam BBQ (malam kedua) di Pantai Teluk Bahang

membakar Ikan (8 ekor) dan kerang (14kg)-x tipu

A picture worth a thousand words - banyak lagi gambar yang tidak mampu aku upload dalam blog aku. ini lah antara aktiviti 3 hari kami di Pulau Pinang. Ketika perjalanan balik ke Shah Alam, semua classmate aku tidoq x ingat dunia dah..keletihan tapi amat berpuas hati. Ini mungkin trip terakhir kelas kami bersama, lepas ni praktikal dan graduate. Hope kami akan berkumpul lagi dan buat trip sendiri ke mana2 saja sebelum graduate. Itu saja coretan dan gambar2 aktiviti kelas aku kali ini.

6 comments:

  1. dpt tgk tak penyu menetas kat pantai kerachut tu?

    ReplyDelete
  2. habis ke makan sumer ikan ngan kerang tu..hehee...
    bestnyer.. :p

    ReplyDelete
  3. teringat aku time memuda dulu...gi langkawi ngan kengkawan kelas aku..=(

    ReplyDelete
  4. sygnya dulu xde blog or camera nak amik semua gambar2 kan boy...ni pun camera classmate..kalau x xder la pic2 ni..

    ReplyDelete
  5. Bro,
    Tahniah la kerana berjaya melawati tempat-tempat rekreasi dimana PPT memulakan hobi berekreasi dari tahun 1992.
    Nanti jumpa PPT cerita sikit tentang sejarah pantai Kerachut tu...

    Cheers...

    ReplyDelete