Sunday, March 22, 2009

Praktikal : Back to Langkawi!




Salam

Pada 16-18 Mac lalu, aku kembali semula ke Langkawi. Kali ini aku menjadi Urusetia untuk kursus Perniagaan Enterprise dan Asas Perniagaan untuk Persatuaan Belia 4B Kampung Trong,Parlimen Bukit Gantang. Kursus ini diadakan selama 3 hari 2 malam bertempat di Sun Rise Resort,Pekan Kuah.

Di kesempatan berada di Langkawi, aku dan pegawai/urusetia lain mengambil kesempatan apabila free untuk berjalan-jalan, merayau area Langkawi dengan menyewa kereta. Aku pulak dah macam pemandu pelancong sbb aku serba tahu jalan di situ (memandangkan aku dah tinggal situ lebih kurang 3 minggu.) Rasa rindu pulak bila dah datang balik ke Langkawi..x sangka akan datang balik ke situ lagi setelah berada di Perak.Sekian,TQ.

No comments:

Post a Comment