Friday, November 13, 2009

Hampir Kehilangan..


Aku baru sahaja balik dari tugasan di Langkawi..Satu kejadian nyawaku terancam ketika berada di Cable Car Langkawi. Terkandas hampir 2 jam di platform atas kerana hujan dan petir..satu ketika petir menyambar hampir-hampir di tempat aku berdiri. Ketika aku berjalan menaiki tangga, tiba-tiba cahaya yang terang dapat kulihat di bahu kiri aku dan berbunyi letupan yang 'spark'. Hanya lebih kurang 10 meter dariku..alhamdullillah aku tiada apa-apa..

Hari ni aku hampir kehilangan orang kesayangan aku oleh kerana kebodohan aku sendiri..syukur dia masih boleh menerimaku..tidak ku sia-siakan peluang yang ada kali ini dan ku memohon ampun dari-NYA kerana dosa-dosa aku telah buat selama aku hidup di dunia ini. Sesungguhnya aku hanya insan yang lemah ya Allah..

2 comments: