Saturday, December 27, 2008

Insyaallah jadi...

Situasi kembali kepada plan asal...Wilderness Centre..semalam semasa taklimat praktikal bersama ketua program, pelajar yang praktikal di WC Langkawi akan terus praktikal di sana selepas perbincangan antara ketua program dan pihak pengurusan WC. Esok, kami akan berangkat ke Langkawi. 8 orang - 6 lelaki 2 perempuan akan mengharungi latihan praktikal di WC Langkawi. Insyallah kali ni jadi..

dengan peluang ini, dapatlah aku mempelajari ilmu outdoor di WC...aku akan pastikan aku akan berusaha untuk mendapatkan ilmu dan pengalaman di sana semaksima yang mungkin. Setiap tempat ada kelebihannya masing-masing, begitu juga di WC..aku akan pastikan latihan praktikal di sana amat berbaloi dan berguna pada aku kerana aku telah mengambil jalan sukar.

No comments:

Post a Comment