Sunday, January 4, 2009

Destinasiku: Langkawi 2



Atas kapal layar Damai Indah


Salam..

Pada sabtu lalu, aku bersama semua geng2 praktikal kelas kami terlibat dalam satu kerja amal. Membersih pantai...pada pagi sabtu,pukul 9 kami berada di jeti kapal dan menaiki satu kapal layar kecil milik mat salleh kelab Yatch bernama Eva. Kami secara sukarelanya pergi untuk sama membantu kerja2 kerja membersih pantai belakang Pulau Dayang Bunting. Bersama beberapa orang pekerja syarikat kosmetik yang tgh berkhusus di Langkawi

Memang kotor keadaan pantai di penuhi plastik,guni, botol2 dan tali2...memang penat kerana terlalu banyak sampah..sungguh sedih melihat laut kita yang cantik tapi dibuat demikian.. Aktiviti ini telah menyedarkan saya dan kawan2 lain tentang kebersihan...buka sahaja di pantai atau langkawi tapi di seluruh malaysia...

Byk lagi aku ingin ceritakan,tapi aku sangat penat..nanti aku sambung balik...

1 comment:

  1. hey.. jeles i tangga u dah nait kapal layar...
    huhuhuh.... how's the experience?? mesti mengasyikkan kan?

    ReplyDelete