Tuesday, August 5, 2008

Dilema Praktikal...

Next sem aku dah mula praktikal...dalam minggu ni kena decide 3 tempat yg aku nak praktikal dan hantar ke YB Hasnol.tapi aku dalam dilemma...aku memang nak sangat praktikal kat Tasik Kenyir,kat mana Lenny n Dilla praktikal sekarang.Kat situ aku leh belajar macam2 lagi tentang rekreasi luar.Sbb tu aku berminat sangat nak g praktikal kat sana

Masalahnya pulak timbul bila aku fikirkan balik, aku ada motorsikal..nanti aku praktikal kat sana moto nak letak mana? aku xnak jual moto aku,sbb niat aku nak bawa balik ke rumah lepas abis study n simpan jadi harta. Selain tu aku ada PC n lain2 harta benda yg boleh dikira banyak sangat kalau nak di bawa ke sana. Tajuk research aku pulak tentang Violence In Sport...xder plak kaitan dengan rekreasi atau tasik kenyir..YB plak cadangkan praktikal kat MSN,baru ada related dgn tajuk research aku.

aku dalam dilema. tolonglah aku...kalau boleh bagilah cadangan yg lain untuk aku menjalani praktikal next sem...

No comments:

Post a Comment