Tuesday, August 5, 2008

Masalah Tajuk Research

Minggu lepas aku telah menyiapkan Chapter 1 Research Proposal aku yg bertajuk " Sport Participation Motvation among UiTM Ultimate Frisbee Players" tapi malangnya tajuk aku di reject sbb dah ada orang lain yg amik tajuk MOTIVATION so org lain xleh amik tajuk yg berkaitan dan sewaktu dengannya...Lepas tu lecturer pulak bagi tajuk kat aku tentang "Violence in Sport"...masalahnya aku masih x tau nak buat scope apa dalam context violence in sport..aku x nampak lagi apa yg aku boleh buat...setakat ni aku just terfikir nak buat "Perception of UiTM Student towards Violence in sport"..tu pun aku tak tau lagi ke mana hala tuju research ni...
Aku dah baca lebih 15 journal tapi masih x jumpa lagi tajuk sesuai...kemana hala tujuku..aku masih lagi sesat...

3 comments:

  1. keep on reading...
    and u`ll find smthing to write smwhere..

    ReplyDelete
  2. salam rekreasi...

    nak bagi cadangan pun TT ni dari 223..... tapi kalau problem practicle tu InsyaAllah..... boleh bercerita la

    ReplyDelete