Friday, September 26, 2008

ATTENTION! : AGM & GATHERING PERLU 2008

Assalamualaikum,

Kepada ahli-ahli, alumuni dan pensyarah, tarikh yang dicadangkan untuk mengadakan AGM& Gathering PERLU adalah pada 17-19 Oktober, di Teratak Riverview, Ulu Bernam Selangor, seminggu selepas T.O.T 11.

Jadi saya ingin bertanya kepada semua, adakah pada tarikh itu sesuai untuk anda semua untuk menghadiri program ini? Sila berikan saya responds secepat mungkin untuk saya comfirmkan tempat. Jika kebanyakannya mempunyai masalah dengan tarikh tersebut, maka program ini akan ditunda ke tarikh lain. Sila berikan tarikh yang sesuai bagi anda. Sekian terima kasih.

6 comments:

  1. awal abg nie bangun.... bile balik raye...

    ReplyDelete
  2. Tuan,
    (17,18,19OKT)Sorry la tak sesuai....
    Ada program sukarela anjuran syarikat tempat saya bekerja....
    (24,25,26,27OKT) Sorry tak sesuai..
    Ada aktvt kat kampung....

    Tapi takpa, saya hadir atau tidak, itu tidak penting. Please proceed.

    Cheers...

    ReplyDelete
  3. setakat ni masih ok..
    tapi taktau la kalu tetiba ada tuntutan keje di tarikh tersebut..

    ReplyDelete
  4. 17,18,19/10/08 saya juga tak dapat menghadirkan diri. saya terpaksa pergi ke kelantan atas urusan keluarga...
    harap maklum....

    tapi blh proceed...

    ReplyDelete
  5. utk tarikh ni..kte xde masalah..da try tnye Tuan Presiden?

    ReplyDelete