Friday, September 19, 2008

Hari Raya bakal menjelma

Puasa dah masuk hari ke-19. pastu hari raya plak...rasa macam sekejap masa berlalu...ramadhan yang lepas aku rasa masih tidak lama...datang pula ramadhan tahun ini..adakah aku mensia siakan masa aku tanpa ada apa2 yang boleh membuatkan aku rasa jarak setahun itu tidak terasa?

Hari raya lepas aku balik ke Sarawak pada pagi hari raya..mendengar takbir raya di dalam Air Asia..mujur sem ni aku dah beli tiket awal dan murah..sem ni aku balik Kuching setelah 3 tahun beraya di Miri. Dah lama x jumpa sanak saudaraku di Kuching dan Lundu..inilah masanya aku ingin mengeratkan kembali hubungan keluarga besarku di sana...

5 comments:

  1. hrm mcm best je....
    balik bwk kuih raya he..
    nak rasa gak kuih rya dr serawak cmne... huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. nak ker? tgk ar nanti ek..ehehe..

    ReplyDelete
  3. mesti ar nak... tak dapat g serawak dapat kuih nya pun jadi la..... huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. efa nk gak.................
    bwk tuk efa gak tau..............
    bersama2 wit aye tau.............

    ReplyDelete