Sunday, September 21, 2008

Puasa ke -21

HARI 21
Tinggal lagi 9 hari kita berpuasa...alhamdulillah 21 hari aku telah berpuasa..semalam berbuka puasa bersama keluarga PERLU di perkarangan Plaza Alam Sentral selepas menyaksikan mereka bermain bowling.

PAGI YG GELAP
pagi ni lepas bersahur,aku terus jer online utk menghilangkan kebosananku..aku suka sgt sbb broadband aku laju pagi ni...dah seminggu ni broadband aku bermasalah...slow sampai nak bukak apa2 website pun memakan masa...apa lah Celcom ni..kata Terbaik...hampeh!

AGM+GATHERING
hari ni aku x tau lagi nak buat ape...dalam plan nak study statistic(math) utk test methodology selasa nanti..then study PArk Planning. Minggu depan ni, aku busy jugak dengan preparation AGM+Gathering PERLU...esok malam nak wat meeting ngan Biro2 yng terlibat..esok malam gak kenak comfirm semua sbb proposal kena hantar gak minggu depan...cadangan - AGM+GATHERING akan diadakan pada seminggu selepas T.O.T 11...tempat kat Teratak Riverview, Ulu Bernam Selangor. ada apa2 bantahan? apa2 pun kita tunggu malam esok punya keputusan ok... So..apa2 pun, ahli PERLU dan Alumni cuba reservekan masa utk menghadiri AGM+Gathering kita selama 3hari 2malam ni ok..

4 comments:

  1. alhamdulillah..
    umur kita dipanjangkan hingga hari ini...
    semoga sempunna melaksanakan PerintahNya..


    p men bowling x ajak..
    huhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. huh... nak rayer nie...
    baju takder pakaila.. yang lamer
    dah beli baju rayer ker

    ReplyDelete
  3. Bang,
    TOlong bagi cadangan tarikh?
    Nak kena check kalendar kerja dulu la...
    Terima kasih atas maklumat awal.

    Cheers...

    ReplyDelete