Sunday, September 14, 2008

Jengok-jengok blog blogerwan

hari ni...aku bangun2 jer terus online dengan Celcom broadband aku...aku buka la blog aku...dan aku g la jengok2 blog2 budak2 kelas outdoor recreation...baru aku perasan,mereka kebanyakannya dah ada blog tapi aku jer x tau...tgk la kat list blog aku...dah ramai dah aku add...kalau yg xder tu sila lah tampilkan diri bagi tau...

3 Jam
aku mengambil masa selama 3 jam untuk membaca dan komen blog2 mereka ni...sbb ada yg first time yg ada blog and ada yg aku x pernah jengok...dan kali ini aku jengok dan komen..

Final camp
cerita yang sama,tapi dari perspektif yang berbeza..itulah kebaikannya luahan pengalaman di dalam blog...kita dapat tahu apa pendapat masing2...jgn takut untuk suarakan apa yang anda rasa patut...dalam blog kita bebas untuk berkata apa saja asalkan tidak menjatuhkan maruah org lain. dalam aku membaca cerita final camp diaorg, aku amat berminat dengan cerita Omar. panjang berjela dan memang lucu ceritanya..bagus omar. yang lain hanya cerita pendek.cuba ceritakan dengan lebih panjang..cuba jer...

Update blog
lupakan pasal final camp...dah pun berlalu...updatekan blog anda sentiasa...x kira apa yang anda lakukan..masukkan ke dalam blog..dengan ini kita boleh berkongsi pendapat, kongsi cerita dan pengalaman (selain outdoor) dan lain2. dengan ini kita boleh merapatkan hubungan kita kerana ramai yang ambil berat tentang kita tanpa kita ketahui...diharapkan blog ini berterusan wlaupun anda tidak lagi mengambil subjek dengan en. hisyam next semester.

Thank You
Arigato Gozaimas, thanks kepada semua bloggers2 sbb menjengok dan komen dalam blog aku yang x seberapa ini..sekurangnya x ler boring aku dok kat rumah...boleh baca blog..

6 comments:

  1. huh.... ader yang pjg ader yang pendek ... msg sampai.....
    sleeping beg tak jumper ah.... sowy laaaa.... aku nyer pun ilang.... thank for comment..

    ReplyDelete
  2. bro..cmne nk jdkan layout cm lunyek..
    gua dh dpt layout tp xrti nk msokkn list name..gmbar..
    tLg ajar..

    ReplyDelete
  3. salam piss....ko di mana skrg ni.....masa majlis buka puasa hari tu ko pegi mana....xde pun

    ReplyDelete
  4. aku xde masa tu...aku kena g airport amik adik aku..dia ada tournament kat kedah.mmg aku nak dtg pun aritu.

    ReplyDelete
  5. abg apis...........
    nie blog baru efa taw............
    komen jgn x komen k

    ReplyDelete
  6. tajuk jengok2 blog blogerwan ni kna tukar jadi 'report blog dak rekreasi'... boleh jadi s/u la...
    hehehehe

    ReplyDelete